Home / Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Διαχείριση Λογαριασμού

Όχι, μπορείτε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας χωρίς να δημιουργήσετε λογαριασμό στο a4b.gr. Ωστόσο, εάν θέλετε να έχετε πρόσβαση στο ιστορικό με τις παραγγελίες σας είναι απαραίτητη η δημιουργία λογαριασμού. Άλλωστε κάνοντας εγγραφή συγκεντρώνετε πόντους ανταμοιβής, φτάνοντας κάθε φορά όλο και πιο κοντά στα μεγάλα έπαθλα.

Η δημιουργία λογαριασμού είναι μια πολύ απλή διαδικασία.

1. Πλοηγείστε στην Αρχική Σελίδα σελίδα ή στην Σελίδα Είσοδος – Εγγραφή

 

2. Καταχωρείτε το email σας και τον επιθυμητό κωδικό πρόσβασης στην Φόρμα Εγγραφής (δεξιά) και πατάτε το κουμπί «Εγγραφή»

Τα λοιπά στοιχεία διεύθυνσης και επικοινωνίας μπορούν να καταχωρηθούν κατά την τοποθέτηση της παραγγελίας ή οποιαδήποτε στιγμή από την σελίδα: Ο λογαριασμός μου/ διευθύνσεις 

Εναλλακτικά σας δίνεται η δυνατότητα να δημιουργήσετε τον λογαριασμό σας με την καταχώρηση παραγγελίας:

Η σύνδεση(είσοδος) στο a4b.gr γίνεται ως εξής

1.Πλοηγείστε στην Αρχική Σελίδα σελίδα ή στην Σελίδα Είσοδος – Εγγραφή

2.Καταχωρείτε το email σας και τον κωδικό πρόσβασης (συνθηματικό) στην Φόρμα Εισόδου (αριστερά) και πατάτε το κουμπί «Είσοδος»

Μπορεί να συμβεί να ξεχάσετε τον κωδικό σας, αλλά αυτό δεν θα είναι πρόβλημα για να μπορέσετε να συνδεθείτε στο a4b.gr, αφού μπορείτε πολύ εύκολα να  αποκτήσετε ένα ολοκαίνουργιο κωδικό.

Η ανάκτηση κωδικού γίνεται ως εξής:

1.Πλοηγείστε στην Αρχική Σελίδα σελίδα ή στην Σελίδα Είσοδος – Εγγραφή

 

2. Επιλέγετε την ένδειξη «Ξέχασα τον κωδικό μου;»

3.Πατώντας σε αυτήν την επιλογή θα μεταφερθείτε στην σελίδα ανάκτησης κωδικού όπου θα πρέπει να καταχωρήσετε το email που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας.


Αφού πατήσετε την ένδειξη «Επαναφορά κωδικού»,  το σύστημα θα σας στείλει email για να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης.

Ο λογαριασμός είναι ένας αποκλειστικά δικός σας χώρος μέσα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και μέσα από αυτόν μπορείτε να κάνετε αγορές, να παρακολουθείτε τις παραγγελίες σας, να κρατήσετε λίστα αγαπημένων, να λαμβάνετε μοναδικά κουπόνια και να διαχειρίζεστε τα προσωπικά σας στοιχεία. Προκειμένου να έχετε αυτές τις δυνατότητες θα πρέπει να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.

Όταν πλέον έχετε συνδεθεί στο a4b.gr στην καρτέλα «Ο Λογαριασμός μου» εμφανίζονται οι επιλογές:

  • Πίνακας Ελέγχου – Πατώντας την ένδειξη «Πίνακας Ελέγχου» μπορείτε να δείτε τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει, τα μηνύματα που έχετε, τα κουπόνια ακόμα και τον καιρό στην περιοχή σας!
  • Ο Λογαριασμός μου – Πατώντας την ένδειξη «Ο Λογαριασμός μου» μπορείτε να δείτε τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει, τις πρόσφατες παραγγελίες σας και τις πιο πρόσφατες διευθύνσεις που έχετε καταχωρήσει και τους πόντους ανταμοιβής που έχετε συγκεντρώσει.
  • Στοιχεία Λογαριασμού – Πατώντας την ένδειξη «Στοιχεία Λογαριασμού» μπορείτε να δείτε και να αλλάξετε όλα τα σημαντικά στοιχεία που αφορούν το λογαριασμό σας όπως είναι το όνομα σας, το email και το password σας.
  • Λίστα Αγαπημένων – Εμφανίζονται τα προϊόντα στη λίστα Αγαπημένων σου (wishlist).
  • Πόντοι Ανταμοιβής – Πατώντας την ένδειξη «Πόντοι Ανταμοιβής» μπορείτε να δείτε το σύνολο των πόντων που έχετε συγκεντρώσει αναλυτικά καθώς και τους στόχους-έπαθλα της επιθυμίας σας.
  • Παραγγελίες  – Πατώντας την ένδειξη «Οι παραγγελίες μου» μπορείτε να δείτε όλες σας τις παραγγελίες τόσο τις παλαιότερες όσο και αυτές που βρίσκονται σε εξέλιξη.
  • Διευθύνσεις– Πατώντας την ένδειξη «Διευθύνσεις» μπορείτε να δείτε τις αποθηκευμένες διευθύνσεις που έχετε καταχωρήσει και να τις  τροποποιήσετε.
  • Αποσύνδεση – Πατώντας σε αυτή την ένδειξη βγαίνετε από το λογαριασμό σας στο a4b.gr

Όταν πλέον έχετε συνδεθεί στο a4b.gr στην καρτέλα «Λογαριασμός» εμφανίζονται οι επιλογές:

  • Ο Λογαριασμός μου – Πατώντας την ένδειξη «Ο Λογαριασμός μου» μπορείτε να δείτε τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει, τις πρόσφατες παραγγελίες σας και τις πιο πρόσφατες διευθύνσεις που έχετε καταχωρήσει.
  • Οι παραγγελίες μου  – Πατώντας την ένδειξη «Παραγγελίες» μπορείτε να δείτε όλες σας τις παραγγελίες τόσο τις παλαιότερες όσο και αυτές που βρίσκονται σε εξέλιξη.
  • Οι πόντοι ανταμοιβής μου – Πατώντας την ένδειξη «Πόντοι ανταμοιβής» μπορείτε να δείτε τους πόντους που έχετε συγκεντρώσει από την κάθε παραγγελία σας, τους στόχους σας αλλά και τα έπαθλα που μπορείτε να κερδίσετε.
  • Οι διευθύνσεις μου – Πατώντας την ένδειξη «Διευθύνσεις» μπορείτε να δείτε τις αποθηκευμένες διευθύνσεις που έχετε καταχωρήσει και να τις  τροποποιήσετε.
  • Τα στοιχεία μου – Πατώντας την ένδειξη «Στοιχεία Λογαριασμού» μπορείτε να δείτε και να αλλάξετε όλα τα σημαντικά στοιχεία που αφορούν το λογαριασμό σας όπως είναι το όνομα σας, το email και το password σας.
  • Αποσύνδεση – Πατώντας σε αυτή την ένδειξη βγαίνετε από το λογαριασμό σας στο a4b.gr

 

Πλοήγηση & προϊόντα

Όλα τα προϊόντα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος έχουν ένα από τα τέσσερα (4) χαρακτηριστικά σήματα διαθεσιμότητας. Τα σήματα αυτά είναι:

  • Σε Απόθεμα: Το προϊόν είναι διαθέσιμο για αποστολή. Η παραγγελία θα εκτελεστεί σε 1 εργάσιμη ημέρα. Η διαθεσιμότητα και η τιμή ισχύει για τον αριθμό τεμαχίων που βρίσκονται σε απόθεμα. Για αγορές επιπλέον τεμαχίων από τα αναγραφόμενα ενδέχεται να ισχύει διαφορετική διαθεσιμότητα και τιμή.
  • Διαθέσιμο: Το προϊόν είναι διαθέσιμο στην κεντρική αποθήκη / αντιπροσωπεία. Βάζετε την παραγγελία σας για να δεσμευτεί το προϊόν και η παραγγελία θα εκτελεστεί σε 3 έως 10 εργάσιμες ημέρες το αργότερο.
  • Αναμονή Παραλαβής: Το προϊόν δεν υπάρχει στην κεντρική αποθήκη / αντιπροσωπεία αυτή τη στιγμή. Μπορείτε να προ-παραγγείλετε το προϊόν ή να λάβετε ενημέρωση μόλις γίνει ξανά διαθέσιμο
  • Μη Διαθέσιμο: Το προϊόν έχει εξαντληθεί. Δεν επιτρέπεται η παραγγελία καθώς δεν γνωρίζουμε πότε θα είναι ξανά διαθέσιμο.

 

Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα έχουμε προσθέσει μια σειρά από εύχρηστα εργαλεία και φίλτρα που θα σας βοηθήσουν να βρείτε τα προϊόντα που ψάχνετε αλλά και να θυμάστε αυτά που σας ταιριάζουν ή σας αρέσουν περισσότερο.

Χρήση φίλτρων: «Ανοίγοντας» κάθε κατηγορία-λίστα προϊόντων θα δείτε στο πάνω  μέρος μια σειρά «φίλτρων». Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ή και περισσότερα φίλτρα, όπου είναι διαθέσιμα, για να επιλέξετε το προϊόν με τα χαρακτηριστικά που σας ενδιαφέρει.

Εμφάνιση προϊόντων: Μπορείτε να επιλέξετε τον αριθμό των προϊόντων  που θα  εμφανίζονται ανά σελίδα. Επίσης μπορείτε να αλλάξετε την ταξινόμηση τους ανάλογα με τις επιλογές που υπάρχουν στο επάνω δεξιά μέρος της λίστα προϊόντων.

 

Ενημερώσεις: Σε προϊόντα που έχει εξαντληθεί το απόθεμα τους σας δίνετε η δυνατότητα να παρακολουθήσετε την πορεία της διαθεσιμότητας τους. Έτσι με την καταχώρηση του email σας θα λάβετε αυτόματη ενημέρωση μόλις το προϊόν που σας ενδιαφέρει επανέλθει στο ράφι μας.

Πληροφορίες προϊόντος: Στις πληροφορίες προϊόντος μπορείτε να βρείτε όλα τα χαρακτηριστικά του προϊόντος ώστε να κρίνετε αν ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας

Αναζήτηση: Μπορείτε να πραγματοποιήσετε αναζήτηση προϊόντων. Η αναζήτηση μπορεί να αφορά τον τίτλο, την περιγραφή, τα χαρακτηριστικά ή των κωδικό (sku) των προϊόντων.

Σε πολλά από τα προϊόντα θα διαπιστώσετε μια σειρά από ενδείξεις που σκοπό έχουν να σας ενημερώσουν για την ύπαρξη κάποιας συγκεκριμένης προσφοράς ή χαρακτηριστικού του προϊόντος που θα σας βοηθήσει να κάνετε την καταλληλότερη για εσάς επιλογή.

Οι ενδείξεις αυτές είναι:

  • Δωρεάν Μεταφορικά: Τα προϊόντα με τον χαρακτηρισμό «Δωρεάν Μεταφορικά» είναι εκείνα τα οποία μπορείτε να τα αποκτήσετε χωρίς να πληρώσετε για την αποστολή τους. Τα προϊόντα με την συγκεκριμένη ένδειξη αποστέλνονται χωρίς να χρεωθείτε τα έξοδα αποστολής, ανεξάρτητα από τον αριθμό τεμαχίων, το βάρος, το συνολικό ποσό της παραγγελίας ή εάν είναι μέρος προσφοράς που ισχύει στο a4b.gr. Σημείωση: η ενέργεια ισχύει εφόσον η παραγγελία σας αποτελείται μόνο από προϊόντα που φέρουν την ένδειξη «Δωρεάν Μεταφορικά».
  • Έκπτωση: Αυτή η ένδειξη δηλώνει τα προϊόντα τα οποία έχουν υποστεί έκπτωση, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Παραγγελίες & Aftersales

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα που θέλετε με τους παρακάτω τρόπους!

1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο a4b.gr

2. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 25510 37376 (από σταθερό) και στο 69847 35502
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 18:00

Καταχωρώντας ηλεκτρονικά την αγορά σου μπορείς να επιλέξεις την εταιρεία courier που σε εξυπηρετεί καλύτερα.

Για αποστολές εντός Ελλάδας συνεργαζόμαστε με τις παρακάτω εταιρείες:

  • ACS Courier
  • Γενική Ταχυδρομική
  • ΕΛΤΑ Courier

Για αποστολές σε Κύπρο και Βουλγαρία η αποστολές πραγματοποιούνται με την Γενική Ταχυδρομική.

Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από το συνολικό βάρος της παραγγελίας σας και την εταιρεία courier. Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά τις χρεώσεις μεταφορικών

Στο a4b.gr μπορείς να πληρώσεις με τους παρακάτω τρόπους:

  • Αντικαταβολή 
  • Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό μας (-2%)
  • Μέσω PayPal / Πιστωτική κάρτα 

Πατήστε εδώ για να δείτε αναλυτικά τους τρόπους πληρωμής

Στο a4b.gr μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας από τη στιγμή της καταχώρησης μέχρι αυτή να φτάσει στα χέρια σας.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Κάθε φορά που η κατάσταση της παραγγελίας σας μεταβάλετε θα ενημερώνεστε με μήνυμα email για τη νέα κατάσταση της παραγγελίας σας ενώ με την αποστολή του δέματος σας θα σταλεί επιπλέον μήνυμα sms και email με τον αριθμό αποστολής (tracking number).

Εφόσον πραγματοποιήσατε την παραγγελία ως εγγεγραμμένο μέλος  του a4b.gr, πλοηγηθείτε στην καρτέλα «Λογαριασμός» και επιλέξτε «Παραγγελίες»  ή πατήστε εδώ

Εάν δεν είστε μέλος του a4b.gr, για να δείτε τη κατάσταση της παραγγελίας σας πλοηγηθείτε στην καρτέλα «Λογαριασμός» και επιλέξτε «Παρακολούθηση παραγγελίας» ή πατήστε εδώ .

Θα μεταφερθείτε στην σελίδα εντοπισμού παραγγελίας όπου θα πρέπει να πληκτρολογήστε τον αριθμό της παραγγελίας σας (ORDER ID) αλλά και το email που χρησιμοποιήσατε κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας και στην συνέχεια να πατήστε το κουμπί «Εντοπισμός».

ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ 

Επιπλέον από τη στιγμή που η παραγγελία σας  έχει αποσταλεί (κατάσταση παραγγελίας «Ολοκληρωμένη») μπορείτε να εντοπίσετε, μέσω των υπηρεσιών της αντίστοιχης εταιρείας courier,  το σημείο στο οποίο βρίσκεται το δέμα σας, κάνοντας χρήση του Αριθμού Αποστολής που λάβατε μέσω SMS.

Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ 

Εισάγετε τον κωδικό στο πεδίο «Κωδικός Κουπονιού» στο Καλάθι Αγορών ή στην Φόρμα Παραγγελίας (checkout) και πατάτε το κουμπί «Εφαρμογή Κουπονιού»

Όλες οι ηλεκτρικές συσκευές που πωλούνται από το κατάστημα μας, καλύπτονται αναλόγως από την εκάστοτε επίσημη αντιπροσωπεία. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ύπαρξη απόδειξης από το κατάστημα μας.

Η εγγύηση των προϊόντων σε καμία περίπτωση δεν καλύπτει βλάβες που προκλήθηκαν από κακό χειρισμό, εσφαλμένη χρήση, λανθασμένη σύνδεση, κακή ή λανθασμένη τοποθέτηση, αντίθετη με τις οδηγίες τοποθέτησης του προϊόντος, διαφορετική τάση ρεύματος, βραχυκύκλωμα πυρκαγιά, υψηλή ή χαμηλή θερμοκρασία, υγρασία , καιρικά φαινόμενα (κεραυνό, πλημμύρα,έκθεση σε ήλιο κλπ). Η εγγύηση δε παρέχει κανένα δικαίωμα χρηματικής αποζημίωσης πέρα από την επισκευή ή την αντικατάσταση του προϊόντος (κατ’ επιλογή μας). 
 
Σε περίπτωση βλάβης κάποιου προϊόντος που οφείλεται σε εργοστασιακό ελάττωμα και καλύπτεται από τη εγγύηση επιβαρύνεστε τα έξοδα αποστολής προς την έδρα μας, καθώς επίσης η εταιρεία επιβαρύνεται το κόστος αποστολής προς τον πελάτη. Τα προϊόντα θα πρέπει να αποστέλλονται στη συσκευασία τους, για να γίνει δεκτή επιστροφή από το αρμόδιο εργοστάσιο.